Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nákup českých potravín
Šefčíková, Petra
Cílem práce je poznat nákupní chování spotřebitelů na českém trhu s potravinami. Cílem této práce je zjistit, jakým způsobem je možné usnadnit nákup potravin těm spotřebitelům, kteří upřednostňují nákup českých potravin a zároveň zvýší jejich prodej. Primární data pro tuto práci byla shromážděna prostřednictvím kvantitativního výzkumu - dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na respondenty patřící ke generaci X a generaci Y (n = 319). V rámci kvalitativního výzkumu byly provedeny hloubkové rozhovory (n = 11). Praktická část práce se zabývá také pozorováním ve vybraných kamenných prodejnách a internetových obchodech zaměřených na prodej potravin. Získané výsledky jsou použity pro vypracování marketingových doporučení pro české maloobchodníky a výrobce potravin.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.